Blog > Haber
6. Reklam Konseyi, "Kişisel Veriden Reklama" Teması ile Toplandı
Haber
Pazarlama Dünyası
24 Ekim 2024
Reklam Konseyi, Geniş Katılımla Ankara'da Toplandı
Bu yıl “Kişisel veriden reklama” liderlik eden ile büyümeleri Reklam Konseyi'nde, yatırım büyüklüğü 300 milyar TL'ye yaklaşan reklam sektörünün özellikleri ve sorunlar için çözüm önerileri yapısal olarak yatırıldı. Tarafların uzlaştığı konular üzerine konsey kararları çalıştırılarak geçildi.
Bu yılki gösteriler düzenlenen Reklam Konseyi , 23 Ekim tarihinde TC Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü koordine ederek, Ticaret Bakanlığı'nın Ankara Söğütözü Yerleşkesi'nde toplandı. Ticaret Bakanlığı Bakan Yardımcısı Mahmut Gürcan , Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Avni Dilber , Reklamverenler Derneği Başkanı ve TOBB Temsilcisi Ahmet Pura ve Reklamcılar Derneği Başkanı Burcu Özdemir 'in açılış konuşmalarıyla başlayan toplantıya; Reklam Kurulu Üyeleri, kamu kurum ve kuruluşlarının, reklam sektörüyle ilgili sivil toplum üyelerinin ve çeşitli meslek seçenekleri ile seçeneklerin üst üyelerinin bir araya gelerek geniş katılımlı Reklam Konseyi oldu.
Yatırımların toplam büyüklüğü 300 Milyar Türk Lirası'na yaklaşan reklam sektörü her yıl yüzde yüzün üzerinde büyümenin vurgulandığı toplantının ana konuşmasında; Medya Ölçüm Konseyi'nin kuruluş amacı ve hizmetleri, yapay zekanın pazarlama iletişim etkisi, Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı'nın önemi, büyüyen mecralar ve perakende medyanın yükselişi, hedefli reklamcılıkta kişisel verilerin korunması, karanlık tasarımların görünür boyutları, son zamanlarda farklı kuruluşlara göre kriterler muğlak olarak verilen sektörel ödüller, reklamlarda erişilebilirlik ve sürdürülebilirlik gibi konularda yer aldı.
Konsey sonunda; Reklam sektöründeki insan kaynakları politikalarının mevcut olduğu, kişi kurum ve kuruluşların verdiği sektörel ödüller için belirli kriterlerin değişimleri ve program fiyatlarının yönetime uyumunun takip edilmesi ile reklamda sürdürülebilirlik projesi için çalışma gruplarının oluşturulması kararları alındı.
Reklamcılık Müzesi
Reklam politikalarının kapasitesi ve kapasitesi ile ilgili olarak; İletişimin iletişimini takip etmek, reklamcılık ve reklamcılık denetiminin geliştirilmesine yönelik araştırma ve düzenli çalışmalar yapmak, bu alanda görüş ve önerilerde bulunmak ve bu görüş ve önerilerle ilgili mercilere iletmek amacıyla Ticaret Bakanlığı koordine edilerek kurulan Reklam Konseyi, ilgili Kamu Kurumu ve Kuruluşları ile sivil toplum toplantıları Dağıtılan departmanlardan oluşur.
Yılda en az bir kez Bakanlığın koordinatörlüğünde Reklam Konseyi'nin kararları, ilgili kurum ve kuruluşlar için tavsiyelerde bulunulacaktı.
Bilgi için
Artı İletişim Yönetimi I 0212 322 03 30 I Pelin Arslan I rvd@artipr.com.tr
GSÜ'de Mobil Pazarlama Dersleri Başladı
01 Ekim 2024