HAKKIMIZDA
MMA Türkiye
MMA Global
Tüzük
Yönetim Kadrosu
Yürütme Kurulu
Üyeler
BLOG
ETKİNLİKLER
Possible
SMARTIES
Webinar
Konferans
SMARTIES
MMA ACADEMY
Eğitimler
Next! with Series
Üniversite İş Birlikleri
Sektör İş Birlikleri
RESEARCH
Rapor ve Araştırmalar
Üniversite İş Birlikleri
Sektör İş Birlikleri
THINK TANKS
ÜYELİK
Rapor ve Araştırmalar
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2024 İlk 6 Ay Raporu
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu 2024 yılı ilk 6 ay raporu açıklandı. Rapora göre, toplam medya ve reklam yatırımları bir önceki yılın aynı dönemine göre % 148,6 artarak 111,78 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımlarında en büyük pay dijital'de...
Detay
Deneyim Araştırması 20024
Müşteri ve kullanıcı deneyimi, modern iş dünyasının en önemli unsurlarından biri haline geldi. MMA Türkiye üyesi Ting'in hazırladığı Deneyim Araştırması, Türkiye’deki tüketicilerin ve markaların bu kavramlara nasıl yaklaştığını derinlemesine inceliyor.
Detay
Türkiye 2023 Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları Raporu Açıklandı
Rapor, sektördeki yatırımların bir yıl içinde %120 oranında artarak 140,69 milyar TL'ye ulaştığını belirtiyor. Dijital medya yatırımları büyük bir hızla büyüdü ve toplam yatırımların %72,6'sını kaplayarak 86,5 milyar TL hacme ulaştı. Raporu indirmek için tıklayın...
Detay
What Is Snacks?
İçerik üreticisi olmak ister misiniz? Snacks sizi çağırıyor.
Detay
Ramazan Ayında Mobil Reklamcılık: Fırsatlar ve Stratejiler
Ramazan, Türkiye'de ve dünya genelinde markalar ve reklamcılar için de benzersiz fırsatlar sunan bir zaman dilimi... Bu kutsal ayda kullanıcıların dijital alışkanlıklarındaki değişiklikler, mobil reklamcılık stratejilerini şekillendirmede kritik bir rol oyuyor.
Detay
Fırsatların ve Değişimin Ayı: RAMAZAN
Her an değişen ekonomik koşullar, pazarlamacıları olduğu kadar tüketicileri de zorluyor. Tam bu dönemde yaklaşan Ramazan ayı pazarlamacılara birçok fırsatı beraberinde getiriyor. Meta'nın hazırladığı kılavuz, bu zor şartlarda, yaklaşan fırsatları pazarlamacıların tüketici davranışlarını anlamaları i
Detay
Dijital Pazarlama İletişim Platformu (DPİP) Tarafından Hazırlanan Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu
Reklam sektörünün öncelikli ihtiyaçlarından biri olan, reklamın ekonomiye kattığı değeri ölçümleyen bu araştırma ile reklam endüstrisinin Türkiye ekonomisine etkisi, gözler önünde.
Detay
Reklam Sektöründe KVKK Uyum Çalıştay Sonuç Raporu
27 Mayıs 2022 tarihinde reklam sektöründe KVKK Uyum Çalıştayı gerçekleştirmiş ve buradan sizlerle paylaşmıştık. Gerçekleştirdiğimiz çalıştayın sonuç raporuna buradan ulaşabilirsiniz.
Detay
2023'ün Yükselenleri Fintech ve Mobil Oyun
2023 Mobil Büyüme Raporu, Adjust'ın kapsamlı analiziyle, mobil uygulama sektöründeki en son trendleri, coğrafi ve sektörel büyüme verilerini ve kullanıcı kazanım stratejilerini ortaya koyarak, dijital pazarlamanın geleceğine dair değerli içgörüler sunuyor.
Detay
"Okula Dönüş Araştırması"na göre ebeveynlerın tercihi çevrimiçi platformlar...
Kimilerinin kabusu, kimilerinin bayramı "okula dönüş" mevsimindeyiz. Özellikle velilerin gündemi, artık çocukların okul hazırlıkları... Rapora dair merak ettiklerinizi hello@datamoire.com adresine gönderebilirsiniz.
Detay
2023'ün ilk 4 ayının verileriyle, sektör bazlı "Share of Voice" Raporu yayınlandı.
MMA Türkiye'nin de desteklediği ve temel raporun hazırlanmasında rol oynadığı, Kantar'ın "Share of Voice" raporu yayınlandı. Bu rapor, ilk kez aylık / haftalık bazda sektörlerin dijital alandaki payını ortaya koyuyor.
Detay
2023 Podfresh Türkiye Podcast Dinleyici Alışkanlıkları Raporu yayınlandı
MMA Türkiye’nin 12 Haziran 2023 tarihinde gerçekleştirdiği SMARTIES NEXT! MEETUP etkinliğinde, Türkiye’nin en geniş podcast yayın ağına sahip Podfresh tarafından yapılan Dinleyici Alışkanlıkları Raporu açıklandı.
Detay
Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Raporu yayınlandı
Türkiye 2022 yılı Medya ve Reklam Yatırımları Raporu’na göre toplam yatırımlar rekor düzeyde artarak 63,89 milyar TL’ye ulaştı. Medya yatırımları 53 milyara, reklam yatırımları ise 11 milyar TL’ye yükseldi.
Detay
Reklam Sektöründe KVKK Uyum Çalıştay Sonuç Raporu
27 Mayıs 2022 tarihinde Reklam Sektöründe KVKK Uyum Çalıştay’ı gerçekleştirmiş ve buradan sizlerle paylaşmıştık. Gerçekleştirdiğimiz çalıştayın sonuç raporuna buradan ulaşabilirsiniz.
Detay
Türkiye’deki Mobil Oyuncular - MMA & DT Envanter Anketi Q3, 2022
MMA Türkiye ve Digital Turbine öncülüğünde, Türkiye'deki mobil oyuncular incelendi. Türk yetişkinlerin %81’i mobil oyun oynarken, ankete katılanların %72'si her gün mobil oyun oynuyor!
Detay
Audio Çalıştayı Raporu - Türkiye’de Podcast Dinleme Alışkanlığı
Türkiye’de Podcast içerikleri dinleyenlerin yaklaşık %54’ü 18-34 yaş aralığında. Bu durumun en önemli nedenleri; teknoloji ile iç içe olmaları ve diğer yaş gruplarına göre daha fazla online içerik tüketmeleri!
Detay
Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi 4. Faz Araştırma Raporu Yayımlandı
Reklamverenler Derneği liderliğinde yürütülen Effie Awards Türkiye Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Karnesi Araştırması, 2018'den beri Türkiye'deki reklam endüstrisi için yol gösterici rolünü üstleniyor, daha eşitlikçi, çoğulcu ve kapsayıcı bir reklam endüstrisi yaratmak...
Detay
Türkiye’de Tahmini Medya ve Reklam Yatırımları 2021 Raporu
Reklam ve pazarlama sektörünün gelişimini kayıt altında tutması, yatırımları verimli şekilde yönlendirmesi nedeniyle Deloitte tarafından hazırlanan bu rapor büyük önem arz ediyor.
Detay
Dijital Pazarlama İletişimi Platformu - Ad Fraud 2022 Raporu
Dijital pazarlama iletişiminde yaşanan teknolojik gelişmeler ve hızlı değişimler, bu alanın sağlıklı gelişimi, güvenli internet ortamının tesisi ve çözüm odaklı iş birliklerinin sağlanması amacıyla yapılan çalışmalar...
Detay
APPNEXT - Bir Bakışta Türkiye
Türkiye'nin mobil ekonomisi her geçen gün büyüyor. 2022'nin başında, ülkenin internet penetrasyonu, 70 milyonun biraz altinda kullanıcıyla toplam nufusun %82'sine ulaştı.
Detay
Audio Çalıştayı Raporu - Online Radyo ve Müzik Platformlarında En Çok Dinlenen Müzik Türleri
Audio prime time aralıklarına bakılarak hazırlanan bu rapora göre; Türkiye'de 18-24 yaş aralığındaki kişiler gün boyunca sürekli müzik dinlerken, 35 yaş ve üstü kullanıcılar genellikle sabah saatlerinde daha fazla müzik dinliyor.
Detay
14 Şubat Influencer AdEx Raporu (2021-2022)
Kantar Influencer Adex sisteminde 10.000'e yakın influencer takip edilmektedir. 14 Şubat için, influencerlar tarafından yapılan paylaşımlar içerisinden sadece marka içerikli paylaşımlar takip edilip raporlanmıştır.
Detay
REPORT ON THE CONTRIBUTION OF ADVERTISING TO TURKISH ECONOMY - November 2021
Digital Marketing Communications Platform was established in January 2021 by the cooperation of four associations. DPIP works on changes in digital marketing communication in line with the technological developments.
Detay
Dijital Pazarlama İletişim Platformu (DPİP) Tarafından Hazırlanan Reklamın Ekonomiye Katkısı Raporu
Reklam Sektörü’nün öncelikli ihtiyaçlarından biri olan, reklamın ekonomiye kattığı değeri ölçümleyen bu araştırma ile reklam endüstrisinin Türkiye ekonomisine etkisi, gözler önünde.
Detay
SMARTIES 2021 Ödül Programı Türkiye’nin Yaratıcı ve Yenilikçi: En’leri!
SMARTIES, modern pazarlamada yeni yaklaşımlara öncülük etmek için teknolojiyi kullanan liderleri, markaları, ajansları ve teknoloji sağlayıcıları ödüllendiren dünyanın tek inovasyon ödülüdür.
Detay
2021 İlk 6 Ay - Medya ve Reklam Yatırım Raporu
2021 ilk yarı yılında toplam medya ve reklam yatırımları 15 milyar TL seviyesine ulaştı. Yatırımlarını artıran birçok sektör olmasına karşın özellikle E-Ticaret kategorisindeki hızlı artış dikkat çekmekte...
Detay
Influencer Kılavuzu
Bu Kılavuzun amacı, sosyal medya etkiliyicileri tarafından yapılan ticari reklam ve ticari uygulamalar hakkında reklam veren kurum ve kuruluşlara yol göstermektir.
Detay
MMA Industry Report
Social distancing and working from home are the new normal, at least until the Coronavirus pandemic continues. The impact of Corona Virus is displayed via this industry report.
Detay
İçeriklerimize ulaşabilmek için lütfen mail adresinizi giriniz.
Email Adresiniz *
Kayıt koşullarını
kabul ediyorum.
Kaydet
İptal
Newsletter
Güncel bültenlere ilk sen ulaşarak
MMA Türkiye’den haberdar ol!
E-bültene üye olduğunuzda gizlilik
politikamızı onaylamış ve iletişim
kurulmasına izin vermiş olursunuz.
HAKKIMIZDA
MMA Türkiye
MMA Global
Tüzük
Yönetim Kadrosu
Yürütme Kurulu
Üyeler
BLOG
Blog
ETKİNLİKLER
Possible
SMARTIES
Webinar
Konferans
SMARTIES
SMARTIES
MMA ACADEMY
Eğitimler
Next! with Series
Üniversite İş Birlikleri
Sektör İş Birlikleri
RESEARCH
Rapor ve Araştırmalar
Üniversite İş Birlikleri
Sektör İş Birlikleri
THINK TANKS
Nedir
MATT
MOSTT
DATT
SAVE
Müeyyetzade Mah.
Kemeraltı Cad. No: 24 - A Beyoğlu / İstanbul
© 2023 Tüm hakları saklıdır.
mma.turkey@mmaglobal.com
Çerez İzni
Bu site internet deneyiminizi geliştirmek için çerezleri kullanmaktadır. Siteyi görüntülemeye devam ederek Gizlilik Politikası'nı onaylamış olursunuz.
Kabul Et
Kapat